طراحی سایت مبنا
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امروزه با افزایش روز افزون مشغله های افراد، مردم برای انجام کارهای روزمره خود دارای زمان کمتری هستند. همین امر موجب شده است تا افراد هر روز بیشتر به دنیای اینترنت روی آورده و برای انجام کارهای خود بیشتر از اینترنت استفاده کنند. در این میان کسب و کارهایی که در صفحه اول گوگل حضور دارند شانس بیشتری برای پیشرفت و کسب درآمد دارند. برای راه پیدا کردن به صفحه اول گوگل هر سایتی باید بر روی سئو خود کار کند و در واقع سایت خود را بهینه کند. اما سئو چیست ؟ 

سئو به فرآیندی اتلاق می شود که به سایت شما این امکان را می دهد تا در گوگل دیده شوید. برای انجام سئو راهکارهای مختلفی وجود دارد. سئو در واقع همگام کردن سایت با الگوریتم های گوگل و کاربر پسند بودن است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به اینکه سئو چیست ؟ چه کاری انجام می دهد؟ و برای بهبود سئو چه کاری باید انجام داد؟ به سایت طراحی سایت مبنا مراجعه کنید. 

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت و همچنین با به کار گیری کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز و ارتقا کسب و کار شما است.

شرکت طراحی سایت مبنا


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 آبان 1394برچسب:, توسط زهرا مرزبان

html یکی از زبان های برنامه نویسی است که در طراحی سایت کاربرد زیادی دارد. درواقع با فراگیری زبان html به راحتی می توانید یک سایت ساده طراحی کنید. آموزش html پایه و اساس طراحی سایت است و به طور کلی می توان گفت برای طراحی سایت باید ابتدا آموزش html  ببینید سپس سایر زبان های برنامه نویسی مانند آموزش php را فرا بگیرید.

به منظور آموزش html از جمله تگ div و غیره و همچنین آموزش php به سایت طراحی سایت مبنا مراجعه کنید. 

شرکت طراحی سایت مبنا


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 آبان 1394برچسب:, توسط زهرا مرزبان

شبکه های اجتماعی جدیدترین ابزار در بازاریابی اینترنتی هستند که به طور قابل توجهی باعث رشد سریع وبسایت ها می گردند. استفاده از این شبکه ها روز به روز در حال افزایش هستند و موفقیت و اعتبار شرکت‏ها در استفاده از این سبک جدید تبلیغات به صورت بالقوه در حال رشد است.
شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک دومین نقطۀ برجسته و قوت یک وبسایت برای تبدیل آن به یک تجارت بزرگ است.

شبکه های اجتماعی

اگر بخواهیم در یک جمله، سخن را خلاصه کنیم، می توانیم بگوییم که شبکه های اجتماعی، یک انقلاب هستند. چه وبسایت داشته باشید و چه نداشته باشید.
خودسوزی یک فرد و هجوم کاربران برای دیدن فیلم آن در فیسبوک، پیدا کردن بهترین شغل متناسب با شرایط شما از طریق گوگل پلاس، پیدا کردن دنیایی از منابع برای آغاز و به اتمام رساندن بزرگترین پایان نامه ها در ویکی پدیا، آغاز انقلابی در تونس و پس از آن در بسیاری از کشورهای عربی نظیر مصر، لیبی، یمن، سوریا و غیره از طریق انتشار یک فیلم چند دقیقه ای در یوتیوب، نجات یافتن از زیر آواز در سونامی هاییتی با هشتگ زدن در توییتر، آسان شدن شنیدن و دریافت موسیقی و کاهش هزینه های تولید آلبوم های خوانندگان و به تبع آن فروش بیشتر و زنده شدن کپی رایت در مای اسپیس و چندین مورد دیگر که شبکه های اجتماعی در آسان سازی زندگی کمک رسان بوده اند.
حال، شما برای ارتقای تجارت خود حاضر به تولید محتوا برای این شبکه ها و سودرسانی به شرکت خود نیستید؟ در طراحی سایت نیز می توانید از لینک های شبکه های اجتماعی برای ارتقاع کسب و کار خود استفاده کنید.

انقلاب شبکه های اجتماعی


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 آبان 1394برچسب:, توسط زهرا مرزبان
 همانطور که در مقاله ی کدام را انتخاب کنیم: سئو یا بهینه سازی؟ گفته شد اولین اصل سئو تولید محتوای جدید و غیرتکراری است اما با وجود این اصل مطالب کپی زیادی در وب دیده می شود و همچنین روش های زیادی برای کپی مطالب از جمله استفاده از Feed و کپی مطالب به صورت مستقیم وجود دارد.

 

خبرخوان و یا فید روشی ساده است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی آخرین مطالب، اخبار ،عکس و یا هر اطلاعات دیگر را دریافت کنید و با استفاده از نرم افزار خبرخوان می توانید به راحتی آخرین مطالب سایت ها را ببینید.استفاده از هر دو روش کپی برداری مستقیم و خبرخوان می تواند موجب از دست دادن بخشی از کاربران سایت شما شود.

برای جلوگیری از نمایش مطالب و عکس های خود در سایر وب سایت ها می توان از ویژگی Hot link استفاده کرد. Hotlink ها لینک های مستقیمی از domain شما به image ها یا فایل های multimedia از دیگر domain ها می باشند که اینکار می تواند موجب کاهش ترافیک سایت شما شود.برای جلوگیری از کپی تصاویر سایت خود می توان با استفاده از یک فایل بسیار کوچک به نام htaccess استفاده کرد.همچنین در صورتی که مایلید به جای تصاویر وب سایت شما که در سایر وب سایت ها لینک داده شده است یک تصویر جایگزین انتخاب کنید.

با تکمیل فرم در سایت htaccesstools می توانید مانع کپی مطالب سایت خود شوید .حال به توضیح تیترهای این  صفحه می پردازیم.

Allowed Domain : در این بخش نام سایت یا سایت هایی که می خواهید دسترسی به تصاویر را داشته باشند معرفی کنید؛در این بخش نیاز به نوشتن www نیست.

Allow Blank Referers : با توجه به اینکه تعدادی از افراد با استفاده فایروال های خاص امکان ردیابی و شناسایی محل ارجاع را به شما نمی دهند در این بخش میتوانید دسترسی این افراد به تصاویر را محدود کنید. توجه داشته باشید که با این کار کسانی که قصد کپی مطالب سایت را ندارند و با وارد کردن آدرس تصویر به صفحه آن میرسند نیز محدود میشوند. در مجموع پیشنهاد میکنیم که این گزینه را تغییر نداده و در حالت پیش فرض باقی بگذارید.

Blocked Image URL : در این بخش می توانید از یک تصویر جایگزین هنگام کپی کردن تصاویر استفاده کنید باید توجه داشته باشید که این تصویر باید از دامنه ای باشد که اجازه استفاده از تصاویر را به دیگران بدهد.

Files To Protect : این قسمت مخصوص پسوند فایل هایی است که میخواهید در کپی مطالب سایت و دامنه های خارجی نمایش داده نشوند می باشد.

با فشردن کلید generate وارد صفحه ی دیگری میشوید که نشان می دهد کد موردنشر برای شما تولید شده است.با اضافه کردن این کد به htaccess در روت هاست خود اجازه کپی مطالب و تصاویر سایت را به دیگران نخواهید داد.بعد از انجام این مراحل با رجوع به سایت Test hotlink protection می توانید به تست کپی تصاویر خود بپردازید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 آبان 1394برچسب:, توسط زهرا مرزبان