طراحی سایت مبنا
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





چه کسانی بیشترین بازدید را از سایت شما دارند؟
بعضی وقتها یک وب سایت این قابلیت را دارد که فرصتی ایده ال برای رسیدن مخاطبین به اهدافشان باشد زیرا در دنیای امروز با توجه به مشغله های افراد دسترسی به اینترنت میتواند نیازهای افراد را در اسرع وقت را رفع نماید.

مخاطبین وب سایت

مارکتینگ آنلاین همانند بازاریابی آفلاین مقررات و ملزومات خاص خود را داراست.برای این امر نخست باید هدف خود را از بازاریابی مشخص نمایید.هدف نهایی و عملکرد وب سایت شما بایست براساس درخواست ها و منطبق با نیازهای مشتریانتان باشد.فراموش نکنید که طراحی وب سایت برای مخاطبین شما انجام شده نه برای شما!


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 فروردين 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان

امروزه هر کسی بنا به حرفه ای که دارد می تواند با طراحی سایت حرفه و توانایی های خود را در بستر وب معرفی نماید.شما در وب سایت می توانید به معرفی محصولات،اهداف،تبلیغات و... بپردازید.


طراحی سایت در سال های اخیر گسترش زیادی پیدا کرده است و تقریبا می توان گفت که تمام کسب و کارها امروزه به منظور افزایش توان رقابتی خود اقدام به طراحی سایت نموده اند. در این میان آن دسته از افرادی که با علم طراحی سایت آشنایی دارند می توانند علاوه بر برطرف کردن نیاز افراد به طراحی سایت، از این راه کسب درآمد نیز داشته اند.

طراحی سایت تلفیقی از علم و هنر است. در واقع افراد برای آموزش طراحی سایت باید علاوه بر علم طراحی سایت دارای خلاقیت نیز باشند. به طور کلی طراحی سایت دارای انواع مختلفی است. افراد بسته به هدفی که دارند باید اقدام به طراحی سایت نمایند بنابراین یک طراح سایت باید با تمام انواع طراحی سایت آشنا باشد تا بتواند تمام نیاز مشتریان خود را بر طرف کند.

شرکت طراحی سایت مبنا در بخش آموزش طراحی سایت قصد دارد شما علاقه مندان را با تمام ترفندهای کاربردی در طراحی سایت آشنا کند. در ابتدای بخش آموزش طراحی سایت ابتدا شما را با هدف طراحی سایت آشنا می کنیم و سپس تمام عوامل و فاکتورهای تاثیر گذار و کاربردی در طراحی سایت را برای شما کاربران عزیز شرح می دهیم.

به منظور آموزش طراحی سایت ابتدا شما باید با مفاهیم کلیدی که در بخش آموزش طراحی سایت آورده ایم آشنا شوید سپس در بخش های مختلف نظیر آموزش html، آموزش css، آموزش ASP.NET و غیره به آموزش طراحی سایت به صورت تکمیلی و کاربردی بپردازید.

به طور کلی افراد می توانند به آموزش طراحی سایت به عنوان راهی برای کسب درآمد نگاه کنند. زیرا امروزه همانطور که گفته شد نیز به طراحی سایت در تمام کسب و کارها احساس می شود. بنابراین اگر تمایل به آموزش طراحی سایت و کسب درآمد از این طریق را داری، توصیه می کنیم حتما مقالات بخش آموزش طراحی سایت را در وب سایت شرکت طراحی سایت مبنا مطالعه کنید.

با مطالعه مقالات آموزش طراحی سایت،شما دید بازتری نسبت به طراحی سایت، مراحل و روش های طراحی سایت پیدا خواهید کرد. و به راحتی و بدون نیاز به صرف هزینه می توانید به آموزش طراحی سایت بپردازید. اگر به دنبال راهی برای آموزش طراحی سایت به صورت رایگان هستید، با ما در بخش آموزش طراحی سایت همراه شوید.

با طراحی وب سایت حرفه ای و استاندارد کاربر می تواند در لحظه ی اول به هدف سایت دست یابد.یک وب سایت استاندارد باید در تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد.

برای استفاده از وب سایت و افزایش بازاریابی خود باید طراحی سایت بر اساس اصول مینیمالیسم و همچنین بر اساس html (آموزش html ) و  css ( آموزش css ) صورت گیرد. زیرا html از مهمترین زبان ها در برنامه نویسی می باشد و آموزش Css نیز همراه با html می تواند در بهینه سازی سایت موثر باشد.

در این قسمت با آوردن مقالاتی در زمینه اصولی مهم در طراحی وب سایت و همچنین آشنایی با فرایندهایی که در طراحی وب سایت موثر می باشند شما را آگاه کنیم.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 فروردين 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان