طراحی سایت مبنا
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





سه رمز موفقیت در طراحی فروشگاه اینترنتی : در حال حاضر تمامی تاجران به این می اندیشند که از چه طریقی می توانند یک را  کسب درآمدی را بوجود آورند که آزادی های زنگی شان را از آنها نگیرد و به قول معروف اختیارشان دست خودشان باشد.همگی این را می دانیم که برای رسیدن به این مرحله نیاز به سرمایه گذاری داریم تا به اصطلاح پولمان برای ما کار کند. اما همانا که نام سرمایه گذاری به گوش می خورد اولین چیزی که به ذهن خطور می کند مقدار کلانی پول است. امروز در این مقاله به شما یادآور می شویم که برای سرمایه گذاری اجباری به داشتن پول زیاد نداریم و با انجام طراحی سایت با مبلغ کم می توانید به سمت یک سرمایه گذاری کلان قدم بردارید.
•    در کار دانش خود را بالا ببرید : شما به عنوان کسی که صاحب آن تجارت است باید دیدی عمیق نسبت به کار خود داشته باشید تا بتوانید وقایع احتمالی را پیش بینی کنید. اگر کمی تحقیق کنید متوجه می شوید که از نظر اکثر صاحبان طراحی وب سایت های فروشگاهی ,  نرم افزار ها مورد نیاز اند.

•    نیاز های خود را بسنجید : باید نیاز های خود را بسنجید تا بدانید که در طراحی فروشگاه اینترنتی و دیگر شیوه های فروش به چه  چیزهایی احتیاج دارید.برای اینکه آن را بسنجید باید موانع و چالش هایی که پیشرو دارید شناسایی کنید و یک مجموعه ای ثابت برای بازاریابی خود انتخاب کنید. مطمئن باشید که تمامی کارها در هنگام شروع پستی و بلندی های بسیاری دارد.

•    مشتریان و مخاطبان خود را شناسایی کنید : شما باید مشتریان خود را بشناسید تا بدانید با چه دسته ای از افراد و مخاطبان در ارتباط هستید و در فکر رفع نیاز های آنها باشید. زمانی که نیاز ها را سنجیدید شما می توانید تمامی آن خدمات را در طراحی سایت خود  بگنجانید و یا اطلاع رسانی کنید

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 اسفند 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان

امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش علم طراحی سایت و همه گیر شدن این حرفه، کسب و کارها به منظور رونق بخشیدن به حرفه خود به طراحی سایت روی آورده اند. یکی از انواع طراحی سایت که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، طراحی سایت فروشگاهی است. در عصر حاضر مردم به دلیل داشتن مشغله های بسیار، زمان کمتری را برای خرید صرف می کنند بنابراین بسیاری از آنها برای خرید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده اند. طراحی فروشگاه اینترنتی شاخه ای از طراحی سایت است که با به کار گیری ماژول ها و کدهای مخصوص طراحی می شود.

پیدا کردن محصولات و کالاها در زمینه های مختلف کار آسانی شده است. اینترنت!!!

مشتریان و متقاضیان کالاها، به دلیل اشتغال فراوان و یا ترافیک زیاد و آسانی بیشتر، کمتر برای خرید به مکان های حضوری خواهند رفت و سعی میکنند کالای خود را از طریق اینترنت جستجو و از همان طریق نیز خرید نمایند.

طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد. تمامی این افراد باید با طراحی فروشگاه های  اینترنتی و داشتن آن، سهم بازار را در این زمینه بگیرند.

طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت خرید و فروش کالا و اجناس، از جمله تخصص های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

مهمترین نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که سایت فروشگاه شما، یک ویترین 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی می باشد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 اسفند 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان

شرکت ها و موسسات با داشتن یک سایت حرفه ای میتوانند رزومه شرکت و معرفی نامه خود، کالا ها و محصولات یا خدمات خود را بدون داشتن محدودیت مکانی و محدودیت زمانی، معرفی نمایند.

پیدا کردن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و کار شده است، از اصلی ترین مسائلی است که میتوان از طریق وب  سایت شرکتی به آن رسید.

در صورتی که طراحی سایت شرکت با توجه به استانداردهای سئو و گوگل طراحی شود، شرکت یا موسسه میتواند در بازه ی زمانی کوتاه به اهداف بازاریابی اینترنتیهدفمند خود برسد. طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواع طراحی سایت است که باید با توجه به نوع کار و تجارت شرکت و توجه به بازارهای هدف و در نظر  گرفتن کلمات کلیدی و کلمات هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد.

ظاهر تارنمای یک شرکت باید بصورتی باشد که مشتریان هدف خود را راضی نگه دارد. داشتن یک گرافیک مناسب ولی در عین حال زیبا با توجه به جزئیات آن میتواند در اعتماد سازی مشتریان به آن کمپانی تاثیر به سزایی داشته باشد. امکانات در قالب سایت طوری قرار میگیرند که اهداف اصلی شرکت را در مسیر درستی روبروی کاربر قرار بدهند.

شرکت ساختمانی کنگره هنر سیویل نمونه ای زیبا از شرکت ساختمانی می باشد.

اما تاکید اصلی یک سایت شرکتی، توجه به حضور در صفحه ی اصلی گوگل روی کلمات کلیدی و نام شرکت می باشد. حضور در صفحه اول و لینک های بالای گوگل، با طراحی سایت و بهینه سازی شده برای گوگل امکان پذیر است. استفاده از طراحی های آماده و سایت های کپی مسلما نمیتواند در این راه به شرکت کمک کند. هزینه ی یک باره و درست روی طراحی سایت به صورت اختصاصی و حرفه ای قدم اول برای تحول شرکت از طریق بازاریابی اینترنتی است.

طراحی سایت شرکتی

شرکت طرح و پردازش مبنا با تجربه ی فراوان و بسیار موفق در طراحی سایت شرکتی در خدمت شماست.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 اسفند 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان

امروزه عبارت طراحی سایت و توسعه دهنده وب سایت در جامعه و در تبلیغات بجای یکدیگر استفاده می شود بنابراین ما در این مقاله می خواهیم تا تفاوت طراحی وب سایت و توسعه وب سایت را بیان  کنیم.یک سایت شامل قسمت های مختلفی می باشد که عبارتند از:

√ شما و طرح : شامل گرافیک سایت،رنگهای بکار رفته در سایت،منوها و غیره می باشد.
√ محتوا : شامل محتوا و اطلاعات و محصولات موجود در سایت می باشد.
 √ عملکرد : شامل ویژگیهای تعاملی سایت با کاربر می باشد که یک وب سایت به کاربران خود ارائه می دهد که نیاز به زیر ساختهای درونی برای ارائه به کاربران می باشد.
 √ قابل استفاده بودن : بازید کاربران از سایت و کیفیت کلی سایت در تعامل کاربران با سایت،منوها و مفیدبودن سایت می باشد.

تفاوت طراحی وب سایت و توسعه وب سایت

  • شما و طرح

شما و طرح شامل ظاهر کلی سایت می باشد.طراح وب سایت تصمیم می گیرد از چه رنگها و فونتهایی استفاده شود و صفحات سایت چگونه آرایش داده شوند.طراح گرافیک باید حس زیبا شناسی خوبی داشته باشد و دقیقا بداند چه ترکیبی از رنگها و عکسها مناسب پروژه ای است که صاحب سایت می خواهد به کاربران سایت ارائه دهد.

  • محتوا

مطالب، تمامی متونی می باشند که در یک سایت یافت می شوند و شامل کلیه مطالبی می باشند که می بایست در سایت قرار گیرند (از خط مشی سایت تا صفحات فروش محصولات). در مواردی شما نیاز به شخصی دارید تا مطالب سایت تان را تالیف کند.

  • عملکرد

عملکرد، شامل همه ویژگیهای تعاملی سایت و همچنین انیمیشن ها می باشد. مخلص کلام آن است که برنامه نویسان با بهره گیری از زبانهای مختلف برنامه نویسی تحت وب که از وب سرور پشتیبانی می کنند، کلیه ویژگیهای تعاملی سایت را طراحی می کنند.
از فلش می توان برای متحرک سازی تصاویر استفاده کرد. Perl، PHP و جاوا زبانهای برنامه نویسی هستند که در وب سرور استفاده می شوند تا صفحاتی با دینامیک پیچیده بوجود آیند. این صفحات می توانند مستقل از یکدیگر کار کنند ولی همه آنها از یک دیتابیس استفاده می کنند تا همه نیازهایی که کاربران از سایت انتظار دارند برآورده شود.

از جاوا اسکریپت برای خلق افکتهای جالب در مرورگرها استفاده می شود نظیر عوض شدن عکسها وقتی موس را روی آنها حرکت می دهید، یا تغییر رنگ لینکها، و غیره. جاوا اسکریپت بر روی مرورگر کابران اجرا خواهد شد و بر روی وب سرورها اجرا نمی شود.
عملکردهای دیگر یک وب سایت، می تواند شامل نرم افزارهایی باشند که کاربران با آنها کار خواهند کرد نظیر فرم ها، مدیریت محتوا (در وبلاگها) و برنامه های مدیریتی دیگر که این امکان را برای کسانی که با برنامه نویسی آشنایی ندارند فراهم می کند تا داده های وب سایت را مدیریت نمایند.
تمامی این برنامه ها می بایست از زبان HTML پشتیبانی کنند تا بتوانند در یک صفحه اینترنتی استفاده شوند.

  • قابل استفاده بودن

قابلیت استفاده یک وب سایت، قابلیتهایی می باشد که از دید کاربران آن سایت قابل مشاهده می باشد و اکثرا شامل موارد آزمایشی می باشند نظیر:
آیا ظاهر سایت واقعا تصویری که می بایست نشان داده شود را نشان می دهد؟
آیا منوهای سایت کاربر پسند می باشند؟
آیا منوهای سایت کاربران را به صفحاتی که صاحب سایت درخواست کرده بود، هدایت می کنند؟
آیا سایت سریع بارگذاری می شود؟
آیا برنامه های سایت بدرستی کار می کنند؟

تفاوت طراحی و توسعه

متاسفانه مبحث طراحی سایت و توسعه سایت با یکدیگر گره خورده است. وقتی صحبت از ساخت متن و آزمایش قابل استفاده بودن سایت مطرح می شود، بوضوح به این مشکل برخورد خواهیم کرد.
آیا یک فرد می تواند به تنهایی همه این کارها را انجام دهد؟ افرادی هستند که به تنهایی می توانند همه این کارها را با هم انجام دهند ولی اکثر مردم می توانند تنها یکی یا دو تا از این وظایف را انجام دهند.

طراحی وب سایت معمولا شامل ساخت مطالب و قالب سایت می باشد در حالیکه توسعه وب شامل ساخت عملکرد سایت و آزمایش قابل استفاده بودن آن می باشد.
طراحان وب سایت می بایست مهارت کافی در استفاده از ابزارهایی نظیر فتوشاپ را داشته باشند. اکثر آنها همچنین با زبان HTML نیز آشنایی دارند بطوریکه می توانند طرح هایشان را پیاده سازی کنند. ولی به هر حال، استفاده از انیمیشن در سایت و قالب سایت و طراحی آنها برای صفحات مختلف نیز از وظایف طراحان وب سایت می باشد.

بسیاری از صاحبان سایت ها، مطالب سایت را در اختیار طراحان سایت قرار می دهند ولی طراح سایت ممکن است نیاز باشد تا در صورت امکان متون سایت را ویرایش کند و در بعضی موارد آنها را از نو بنویسد. طراح سایت معمولا آزمایش قابل استفاده بودن سایت را نیز برای بررسی منوها و سرعت بارگذاری سایت انجام خواهد داد.

برنامه نویسان توسعه وب، عملکردهای یک وب سایت را برنامه نویسی می کنند، ولی تمام برنامه نویسی ها باید در چهارچوب HTML در صفحات جاسازی شوند. و بلعکس، محتویات HTML می توانند درون برنامه ها جا سازی شوند. توسعه دهندگان وب، همچنین سایت را از لحاظ قابلیت استفاده کاربر، مورد بررسی و آزمایش قرار می دهند، حداقل برنامه نویسان، این آزمایش را برای عملکردهایی که برنامه نویسی می کنند مورد آزمایش قرار می گیرد. در نتیجه برنامه نویسان همچنین نیاز به داشتن دانشی در خصوص HTML دارند.

در هر حالت، طراحان وب سایت و برنامه نویسان توسعه دهنده وب، نیاز دارند تا در کنار هم مشغول بکار باشند تا این اطمینان حاصل شود که وب سایت، دقیقا همان چیزیهایی را که مشتری درخواست کرده است را انجام می دهد.
حرف آخر اینکه فقط شرکتهای بزرگ تیمهای جداگانه طراحان گرافیک،مولف متون،برنامه نویس وو را به استخدام درمی آورند ولی ر بیشتر مواقع طراحان وب سایت و برنامه نویسان توسعه دهنده وب، دو تیم جداگانه می باشند که می بایست برای طراحی سایت موفق در کنار هم مشغول بکار باشند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 7 اسفند 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان

سئو و بهینه سازی سایت یکی از فاکتور های مهم و اساسی در تجارت و بازاریابی اینترنتی است. طراحی سایت بدون رعایت اصول سئو مانند داشتن یک فروشگاه در  منطقه ای دور افتاده در شهر است که نمی تواند به موفقیت در کسب و کار شما کمک نماید. شما با اعمال سئو می توانید تجارت خود را رونق ببخشید. در واقع یکی از راه های موفقیت و کسب رتبه عالی در نتایج جستجوی گوگل، طراحی سایت سئو بیس است. در این بخش مطالب بیشتری در مورد طراحی سایت سئو محور در اختیار  شما همراهان همیشگی قرار  می دهیم.

سایت سئو محور تلفیقی از دو مرحله است:

  • طراحی سایت به صورت سئو بیس
  • ایجاد محتوا و اطلاعات با رعایت اصول سئو

رعایت این دو مرحله تواما می تواند موجب خلق سایت سئو محور شود که تضمینی برای موفقیت کسب و کار شما است. حال در ادامه در مورد هر یک از این دو مرحله بیشتر توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت سئو بیس

گوگل قوانینی را برای کدنویسی سئو بیس اعلام کرده است. کدنویسی وب سایت باید به گونه ای انجام شود که تمام اصول سئو مورد تایید گوگل در آن رعایت شده باشد. رعایت این عوامل تاثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت. از این رو توصیه می شود در هنگام طراحی سایت علاوه بر ظاهر و زیبایی وب سایت ، به کدنویسی اصولی نیز دقت کنید. به عبارت دیگر یکی از ویژگی های وب سایت ، صرف نظر از کاربر پسند بودن، برنامه نویسی استاندارد بر مبنای الگوریتم های گوگل است.در برنامه نویسی اصول مختلفی وجود دارد که باید رعایت شوند یکی از آنها به کاربردن صحیح تگ ها می باشند. در حال حاضر یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتور ها در طراحی سایت سئو محور ، رعایت اصول واکنش گرایی و رسپانسیو می باشد.

ایجاد محتوا بر مبنای اصول سئو

از نظر سئو ، محتوا پادشاه است. اهمیت ایجاد محتوای خوب و مناسب برای سئو امروزه انقدر ملموس است که همه مدیران وب سایت ها در صدد تولید محتوای  استاندارد می باشد. به منظور تولید محتوای سئو محور ، چند نکته وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 طراحی سایت سئو محور

طرح ریزی و تولید محتوای بکر

محتوای بکر، محتوایی است که تا کنون در هیچ جایی انتشار نیافته است. این محتوا  باید به گونه ای باشد که نظر مخاطب را به خود جلب کند و اشتیاق خواندن ادامه مطلب را در کاربر ایجاد نماید. محتوای جذاب ، موجب بالا رفتن ترافیک وب سایت شما شده و در نتیجه می تواند در بالا رفتن رتبه وب سایت ، موثر باشد. در نوشتن مقالات و محتوا ، به عنوان آنها توجه نمایید. عناوین باید گیرا و جذاب و در عین حال در بر دارنده کلمات کلیدی باشند. این نکته از دید موتور های جستجو نیز بسیار مهم است.

ویرایش محتوا و مقالات

  • به هیچ وجه در وب سایت خود از محتوای کپی استفاده نکنید. همانطور که در بالا نیز گفته شد، متن باید بکر باشد. برای این منظور شما می توانید مطالب دیگر را خوانده و آن را به طور کامل ویرایش نموده و پس از آن در سایت خود انتشار دهید.
  • در هنگام نگارش مطالب توجه داشته باشید که متن فاقد غلط املایی و نگارشی باشد.
  • عنوان مناسب از دیگر نکاتی است که در نگارش مقالات باید به آن توجه نمایید.
  • سعی کنید مقاله را به گونه ای بنویسید که دارای پاراگراف بندی و زیر عنوان باشد.
  • در نوشتن محتوا همیشه سعی نمایید تا کلمات کلیدی اصلی و مهم را در پاراگراف اول متن به کار ببرید.
  • در عناوین و همچنین در زیر عنوان ها سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده نمایید. این کار در سئو بسیار موثر است.
  • سعی کنید کلمه کلیدی اصلی در هر صفحه را bold نمایید.

لینک داخلی

فاکتور موثر دیگر در ایجاد سایت سئو محور، استفاده از لینک های داخلی است. لینک های داخلی به منظور ایجاد ارتباط بین صفحات مختلف در وب سایت شما ایجاد می شوند و هر کلمه کلیدی را به صفحه مربوط خود متصل می کنند.  این فرآیند موجب گردش بیشتر مخاطب در وب سایت شما می شود. البته به عنوان لینک داخلی توجه نمایید. تنها لینک به صفحات خود وب سایت شما است که می تواند برای سئو مفید باشد. و در صورتی که لینک دهی به سایت غیر صورت بگیرد، به عنوان لینک خارجی محسوب شده و بسیار برای سئو سایت شما مضر خواهد بود.

اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

عامل دیگری که می تواند تاثیر شگرفی در پربازدید شدن محتوای شما و افزایش رتبه داشته باشد، اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی است. بهتر است در انتهای مطالب خود آیکون هایی را برای به اشتراک گذاری مطالب توسط کاربران در شبکه های اجتماعی قرار دهید. با این کار ، مخاطبان شما می توانند مطالب مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی به راحتی به اشتراک گذاشته و موجب بالا رفتن بازدید مطالب شما شوند.

مطالب ذکر شده در بالا ، در واقع مهم ترین فاکتورهایی هستند که در طراحی سایت سئو محور موثر هستند. البته علاوه بر این عوامل ، فاکتور های دیگری نیز وجود دارند که سعی می کنیم در مقالات بعدی شرکت طراحی سایت مبنا به معرفی آنها بپردازیم.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 اسفند 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان