طراحی سایت مبنا
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





برای طراحی سایت استاندارد و با بازدید بالا استفاده از رنگ در سایت بسیار مهم می باشد.برای انتخاب رنگ مناسب ابتدا باید با رنگ ها و همچنین خاصیت آنها آشنایی داشت.
از آنجایی که رنگ ها تاثیر بسزایی در روحیه ی ما دارند محققان رنگ ها را دسته بندی کرده اند که آن ها را نام می بریم:

√ رنگ های گرم : قرمز،نارنجی،صورتی
√ رنگ های سرد : آبی،سبز،ارغوانی
√ رنگ های طبیعی : سفید،خاکستری،قهوه ای،سیاه

حدود 216 رنگ وجود دارد که در تلویزیون ها،لامپهای خلا و LCD ها به شکلهای یکسان دیده نمی شود.به این 216 رنگ ،رنگ های Web Safe گفته می شود،اگر پیوستگی در رنگ ها برای شما مهم باشد می توانید از رنگهای Web Safe در وب سایت خود استفاده کنید.
شما می توانید برای انتخاب رنگ در طراحی سایت خود از یک رنگ غالب و رنگ دیگر به نقش مکمل را ایفا می کند استفاده کنید همچنین می توانید از رنگ های متضاد که باعث چشمگیر شدن سایت می شود استفاده کنید توجه داشته باشید که در انتخاب رنگهای متضاد رنگهای انتخابی شما باعث ارتعاش نشود زیرا در این حالت به چشم بیننده صدمه وارد می شود.

رنگ ها

به طور کل انتخاب رنگ مناسب برای سایت باید بر اساس موارد زیر باشد:

  • رنگ نوشته شده با رنگ زمینه مناسب باشد برای مثل وب سایتی با رنگ زمینه ی سفید و قلم مشکی می تواند انتخاب مناسبی باشد .رنگهایی از این قبیل به دلیل تضاد به شما در راحت خواندن متن کمک می کند.
  • برای انتخاب رنگ در طراحی سایت بهتر است از رنگ هایی که افراد را به خود جذب می کند انتخاب کرد.
  • برای رنگهای پیوسته در همه مرورگرها، از رنگهای Web Safe استفاده نمایید.
  • از تصاویری با شدت رنگ معمولی برای پیش زمینه استفاده نکنید. این کار سبب خواهد شد تا خوانایی متن کاهش یابد. چنانچه از تصویری استفاده می کنید، آن را با ویژگی watermark استفاده نمایید.
  • بهتر است رنگها در همه ی صفحات یکی باشد این کار به بیننده این امکان را می دهد که بفهمد در همان سایت می باشد.
  • رنگهایی را انتخاب کنید که تصویری را که می خواهید به بازدید کنندگان تان بدهد.

با رعایت اصول بالا می توانید در طراحی وب سایت نمونه و استاندارد در بین سایر وب سایتها از بهترین ها باشید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 شهريور 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان

طراحی سایت استاندارد ی که بتواند ما را به اهداف شرکت برساند نیازمند توانایی بالا و دانش کافی می باشد.طراحی یک سایت باید بتواند کاربر را مجذوب خود کند همچنین طراحی سایت باید طوری باشد که در نگاه اول به نوع شرکت و هدف آن دسترسی یافت.
می توان گفت که سرعت لود شدن صفحات وب از مهمترین نکات در طراحی وب سایت می باشد زیرا اگر حجم صفحات بالا باشد زمان بیشتری برای کامل لود شدن صرف می شود در نتیجه امکان فرار از سایت بالا می رود،در نتیجه ما باید از روش هایی استفاده کنیم که حجم صفحات را پایین بیاوریم.
با توجه به این نکته که روز به روز افراد بیشتری به فضای مجازی دسترسی پیدا می کنند باید به این نکته بیشتر توجه داشت زیرا تعدادی با تلفن های همراه از این وب سایت ها بازدید می کنند بنابراین در صورت حجم کم صفحات کاربران بیشتری از وب سایت شما بازدید خواهند کرد و به دنبال آن رضایت از سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

سئو

از عواملی که در کم حجم کردن صفحات تاثیر گزار می باشد، انتخاب عکس هایی با حجم کم می باشد در طراحی سایت است. برای اینکار بهتر است از فرمت هایی غیر از JPEG استفاده کرد همچنین تکه ای از تصویر با تعدادی رنگ در فرمت JPEG حجم کمتری را نسبت به GIF خواهد گرفت و برعکس.برای اینکه یک عکس را در چندین صفحه داشته باشید و آن را پی در پی تکرار نکنید می توانید عکس ها را برش دهید و در قسمت های مختلف آن را تکرار نکنید.

همچنین استفاده از تعداد فایل های زیاد CSS و جاوا علاوه بر کند کردن سرعت سایت در بعضی موارد حتی باعث فشار آوردن به سرور می شود بنابراین سعی کنید به طور معقولانه از CSS و فایل های JV استفاده کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 شهريور 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان

یکی از مهمترین دلایل برای طراحی سایت افزایش بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش و همچنین جلب رضایت کاربران وب سایت می باشد با توجه به این موضوعطراحی سایت فروشگاهی که بتواند نیازهای شما را برطرف کند لازم است.لازم به ذکر است که طراحی یک فروشگاه اینترنتی بایستی جذاب تر و سازمان یافته تر از وب سایت های دیگر باشد زیرا در غیر این صورت کاربر از خرید کردن و همچنین بازدید از سایر بخش های سایت منصرف خواهد شد.

e-shop

از مهمترین نکات در طراحی فروشگاه اینترنتی تهیه ی امکانات کامل محصول،وارد کردن قیمت محصول و سایر اطلاعاتی که بهتر است راجع به محصول داده شود قرار داده شود همچنین با اضافه کردن بخش راهنما با عنوان سوالات متداول (FAQ) می توان سوالات اساسی که راجع به محصول به نظر می رسد ایجاد کرد در این بخش می توان با پیش بینی و پاسخگویی به مسائل و سوالات اساسی را جواب داد.

برای طراحی سایت فروشگاهی بهتر است از رنگهایی انتخاب شود که روحیه ی کاربران را حین خرید اینترنتی افزایش دهد در غیر اینصورت و کسل کننده بودن وب سایت کاربران سایت خود را از دست خواهید داد.بهتر است در این وب سایت ها محصولاتی را که فکر می کنید مناسب هستند را به مشتریان نشان دهید برای این کار بهتر است مرحله به مرحله پیش رفت یک برنامه نویس خوب می داند که طراحی سایت مناسب با یک یا دو کلیک کاربر را به هدف برساند همچنین آرامش در طول دوره ی خرید حفظ شود تا کاربر را به هیجان آورید.

برای طراحی سایت مناسب که شما را به اهداف خود برساند بهتر است که به این نکته مهم توجه داشت که نگاه ها را به سمت مطلب خاصی جلب کنیم ؛ از آنجا که قسمت وسط سایت و همچنین وسط سمت راست جلب توجه می کند بهتر است از این مکان ها استفاده ی مفیدی کرد. مثلا در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رعایت این موارد و توجه به این قسمت ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

از آنجا که صفحه اصلی هر سایت از مهمترین صفحات می باشد باید از روشهایی جهت جلب و هدایت مشتری به سایر قسمت ها استفاده کرد یکی از این روش ها لینک دادن به صفحه ی فروشگاه اینترنتی می باشد با این کار کاربر را به راحتی به قسمت خرید اینترنتی و امکانات شرکت مورد نظر می رساند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 شهريور 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان

فرآیند بهینه سازی سایت را سئو می نامند.این فرآیند در راستای طراحی سایت بسیار مهم می باشد زیرا بهینه سازی سایت باعث می شود که موتورهای جستجوگران متن موجود در سایت شما را شناخته و لینک آن را در صفحات اول قرار دهد.نوشتن متن نو و خلاق و همچنین انتخاب کلمات کلیدی مناسب در هر صفحه از متن شما در بهینه سازی سایت بسیار حائز اهمیت می باشد.

در مقالات طراحی سایت بخشی را برای آموزش سئو اختصاص داده ایم و در آن تمام روش های مفید برای سئو آورده شده است.

در قسمت سئو مقالاتی را جهت اهمیت سئو و راه های افزایش سئو برای شما قرار داده ایم.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 شهريور 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان

css بیشتر جهت طراحی  عناصر مانند فونت ،ایجاد پس زمینه و ... استفاده می شود.از این زبان در کنار زبان html ( آموزش Html ) به کار می رود زیرا این دو مکمل یکدیگر می باشند؛هر دو در طراحی سایت کاربرد اساسی دارند.
سی اس اس نیز مانند html دارای دستورات خاص می باشد که در بخش آموزش Css آن ها را به طور کامل توضیح داده ایم.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 شهريور 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان

برای طراحی سایت به صورت استاندارد و کاربردی سایت باید اصولی را رعایت کند که بتوان از آن استفاده ی لازم را برد.از عواملی که در بهینه سازی سایت موثر باشد طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو می باشد همچنین انتخاب کلمات کلیدی مناسب نیز برای موتورهای جستجوی گوگل بسیار حائز اهمیت می باشد.

برای طراحی سایت باید به زبان html ( آموزش html ) و css , javascript ( آموزش css ) آشنایی داشت.یادگیری این زبان ها با تمرین زیاد و تسلط کامل امکان پذیر خواهد بود.هرچه تسلط بیشتری داشته باشید خلاقیت بیشتری از خود نشان خواهید داد.

برای نوشتن تگ ها بهتر است ابتدا آن ها را داخل notepad وارد کنید.همچنین برای بهینه سازی سایت بهتر است حجم صفحات کم باشد برای اینکار بهتر است عکس های کم حجم انتخاب کنید این کار سرعت لود شدن پیج شما را افزایش می دهد برای این کار می توانید از برنامه Adobe photoshop و یا Xara 3d استفاده کنید.فراموش نشود که یک طراحی سایت اصولی و استاندارد باید در همه ی مرورگرها از جمله mozila firefox,internet explorer,goole chrome,opera قابل اجرا باشد.

در بخش آموزش html تمامی بخش های موردنیاز را برای شما توضیح داده ایم.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 شهريور 1395برچسب:, توسط زهرا مرزبان