طراحی سایت مبنا
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





ترجیح میدهید که مخاطبین از چه طریقی با شما تماس برقرار کنند؟ از طریق ایمیل،تلفن،بصورت آنلاین یا آفلاین از طریق سایت و یا اصلا هیچ تماسی نداشته یاشند؟! آیا در نظر دارید که محصولات خود را بصورت آنلاین به فروش برسانید؟آیا قصد ارائه ی خدمات آنلاین را به مشتریان خود را دارید؟آیا بروز رسانی سایت را خود تان به عهده میگیرید یا یا ترجیح می دهید یک شرکت طراحی وب سایت این کار را برای شما انجام دهد؟ آیا نیاز به یک موتور جستجوگرداخلی دارید؟

نیازهای تجاریتان را دقیقا بررسی کنید و پس از تجزیه و تحلیل مطالبی که در بالا به آن اشاره شد توجه داشته باشید که وب سایت شما چگونه می تواند از این موضوعات پشتیبانی کند.این مهم را به یاد داشته باشید که هر چه نیاز های شما بیشتر باشد هزینه شما نیز برای طراحی وب سایت بیشتر خواهد شد.

فرایند-لازم-طراحی-سایت

این بدان معنی نیست که شما از نیازها و خواسته هایتان گذشته و یا آنها را کاهش دهید. اگر این انتظارات همان چیزی باشد که وب سایت به آن نیاز دارد در این صورت باعث پیشرفت و کارایی بهتر سایت شما خواهد شد. این بدان معنی است که در مورد نیازهایتان به خوبی فکر کنید.

اگر لیست محصولات شما بیشتر از چند صفحه باشد آیا به یک موتور جستجو گر نیازدارید؟ اگر به طور منظم نوع محصولاتی را که به فروش می رسانید تعویض می کنید، آیا از شرکت طراح وب سایتتان میخواهید که این کار را انجام دهد و یا با توجه به هزینه ای که برای شما در بر خواهد داشت ترجیح می دهید خودتان این کار را انجام دهید؟ برای اینکه بر روی اهداف و فرآیندهای وب سایت خود متمرکز شوید ، باید به فرآیند راه اندازی وب سایت به همان صورتی نگاه کنید، که به فرآیند استخدام یک کارمند و پیشرفت او نگاه می کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 اسفند 1394برچسب:, توسط زهرا مرزبان

چگونه می توانیم یک وب سایت خوب و کارا داشته باشیم؟ هنگامی که تصمیم به راه اندازی یک وب سایت می گیرید سوال و نکته ی مهم این است" هدف از طراحی سایت چیست؟

هدف از طراحی سایت

کسانی که به تازگی وارد دنیای تجارت الکترونیک شده اند به این سوال بر می خورند که جواب این سوال این است که اگر شما در ضمینه ی شغلی خود ارائه دهنده ی خدمات هستید می توانید از این پایگاه برای دسترسی آسان تر وهرچه سریعتر مشتریانتان بهره ببرید و در مقابل خدمات گسترده تر و به روز تری را به مخاطبین خود عرضه کنید.شما همیشه در دسترس خواهید بود و این مهم باعث تحکیم اعتماد و در نتیجه وفاداری مشتریان به مجموعه ی شما خواهد بود. 

اگر شما فروشنده و توزیع کننده محصولات هستید می توانید بیشترین بهره را از وب سایت خود ببرید که این امر به مراتب کم هزینه تر و نتیجه بخش تر از روش های قدیمی و پر هزینه ی بازاریابیست.

در این روش شما محدودیت زمانی و مکانی ندارید و یک فروشگاه اینترنتی شبانه روزی و بازار فروشی به وسعت شهر ،استان و کشور خود دارید که باعث رشد روز افزون مشتریان و افزایش سود دهی فعالیت اقتصادی شما خواهد بود .

یک وب سایت خوب به شما این امکان را می دهد که جدید ترین محصولات را به همراه مشخصات کامل و تصاویر در کمترین زمان ممکن در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید و به سرعت از رقبای خود پیشی بگیرید.بهره گیری از ایده های خاص و جدید شما را در طراحی سایت کارا و موفق تر یاری خواهد کرد.البته انتخاب و ارزیابی دقیق شرکت طراحی سایت امریست  مهم که در رسیدن به هدف مطلوب موثر است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 اسفند 1394برچسب:, توسط زهرا مرزبان